يمكنك تغييرالعرض حسب رغبتك

قصص سكس العلمة هبه بتنيك البت سناء - القصة الكاملة سحاق 2014 sex stories

لكم القصة الكاملة : الجزء الأول

فى يوم المعلمة هبه كانت قاعدة على الفرش بتاع الخضار عند اعتماد وبعدين شافت البت سناء ماشية لابسه عبايه سمرة هى رفيعة شوية بس طيزها طرية ملبن وهى ماشية تتمنيك هبه قالت لها بت يا سناء جت جرى ايه يا معلمه قالتلها رايحة فين قالتلها هجيب علبة سجاير لصلاح جوزى هبه ضحكت وقالتلها جوزك كسمك على كسمه يالا يا متناكه تعالى امسحيلى الشقة وخدتها معاهه و أول مادخلت معاهه الشقة قالت لها خشى يا بت حطى فحميتين على النار عشان ترصلى حجر – البت سناء جريت وهى بترتعش وخايفة من هبه تعمل اللى قالت لها عليه هبه كانت لابسة عباية سمرة مفتوحة من قدام وتحتها جلابية ملونة سكسية تبين جسمها الفاجر قلعت العباية وقعدت على الكرسى فى الصالة تتفرج على التلفزيون ونادت على سناء قالت لها متخلصى يا متناكة هتعدى طول النهار ردت سناء حاضر يا معلمه جابت الشيشة وحطتها قدام هبه على الارض وهبه قاعدة على الكرسى وحاطه رجل على رجل شدت أول نفس وطلعته من مناخرها والبت سناء قاعدة تحت رجلها تظبط لها الحجر زعقت فيها هبه هو انا جايباكى هنا عشان تقعدى يا كسمك قومى امسحى الشقه البت ارتعبت وقالتلها حاضر حاضر جريت جابت الجردل و الخيشة وقلعت العباية السمرة وبدأت تمسح الشقة هبه لمحت الحز بتاع الكلوت باين من تحت الجلابية وهى مفنسه بتمسح وهبه بتشرب الشيشه ومركزة مع البت سناء وهى بتمسح وشايفه طيزها بتتهز قدامها قالتلها تعالى يا بت امسحى الحته دى البت راجعه بطيزها وهى بتمسح قامت هبه حاطه صابعها فى طيز سناء البت صرخت وقالت آه هبه قالتلها اقلعى البت خافت و عيطت وقالتلها ابوس ايدك يا معلمه هبه – قامت هبه من على الكرسى وصدرها هينط من السنتيانه قالت لها هعد لغيط ثلاثة لو ما العتيش انا هقلعك وانيكك .....

الجزء الثانى:



كانت المعلمة هبه واقفة حاطه ايدها فى وسطها وبتتهز وبزازها كبيرة وطالعه من السنتيان هتقطع السنتيان والبت سناء واقفة قدامها بتعيط وتترجاه انها تسبها تروح بس هبه مرضيتش وقالتلها خلصى واقلعى يا كسمك مضيعيش وقت وراحت شدتها من ايدها على الاوضه ورمتها على السرير ودخلت الاوضة وقفلت الباب بالمفتاح وقالتها شوفى بقى يا متناكة انت الليله دى بتاعتى ولا انتى ليكى رأي تانى قامت البت من على السرير وهى خايفة وعرفت ان مفيش مفر خصوصا انها عارفه انها لو منفذتش اللى المعلمة عايزاه ممكن تعمل فيها ايه .عارفه ان هبه مفترية ولو هى مسمعتش كلامها يبقى هتعيش حياة ذل وعذاب طول عمرها وبرده هتعمل اللى هى عايزاه فى الاخر وفكرت فى كل اللى كان بيحصل قدامها من المعلمه هبه واللى كانت بتعمله فى النسوان اللى بيعصوا اوامرها وازاى كانت بتذلهم وتخليهم تحت رجلها وفكرت فى جوزها الغلبان وابنها الصغير اللى عنده 5 سنين فقررت انها تنفذ اللى هبه عايزاها منها وتقوم و تقلع هدومها – قالتها حاضر يا معلمة وبدأت تقلع الجلابية وبقت بالقميص راحت هبه مقربه منها وحطت ايدها على وسط البت سناء وعلى طيزها من فوق القميص وخبطتها مرتين عى طيزها وقالتلها لفى يا بت . لفت البت سناء وهى خايفه اول مرة هبه هتنكها راحت هبه مسكت القميص بتاعها وقلعتها القميص وبقت بالسنتيانه والكلوت وكانت بزاز البت سناء مش كبيرة اوى بس طيزها كانت كبيرة والكلوت باين انوصغير على طيزها وقالتها ارفعى ايدك يا بت ورفعت ايدها . هبه جت وكانت واقفة وراها وقعدت تحسس على طيز البت سناء وعلى بزازها ومدت ايدها ومسكت كسها جامد وقالتلها لما المعلمة هبه تقولك اقلعى يا مره تبقى تقلعى على طول يا بت المتناكة انتى فاهمة؟ والبت سناء هتموت من الوجع وهبه واقفة وراها ومسكها من كسها جامد والبت سناء بتقول آاااااااااااااااه آااااااااااااه حرام عليكى يا معلمة ابوس ايدك هموت و هبه ولا كأنها سامعه حاجة وبتفرك فى كسها جامد والبت مش قادرة . راحت هبه قالتلها انتى ايه يا بت ؟
ردت وقالتلها : انا خدامتك يا معلمة انا بتاعتك يا معلمة – كانت هبه بتستمتع وهى بتذل النسوان والرجاله اللى قدامها بتخليهم يوطوا يبوسولها رجلها وتبعبصهم وتنكهم وتقلعهم ملط وحاجات كتير المهم هبه سابت كس البت سناء بعض ما خلتها تصوت وقالتلها لفى يا لبوة ولفت البت سناء وبقت واقفة قدامها وش فى وش قالتلها اقلعى وبدون تردد البت سناء قالتلها حاضر يا معلمة حاضر وقلعت السنتيان وقلعت الكلوت وبقت واقفة ملططططططط قدام هبه راحت هبه قلعت العباية الخفيفة اللى عليها وكانت لبسه طقم اسود تحتها كلوت اسود صغير خالص يا دوب مغطى كسها بالعافية وسنتيان مش مغطيه كتير من صدرها اللى مفيش مره فى المنطقة عندها زيه . البت سناء بقت مزهوله اول مره تشوف جسم المعلمة هبه اللى الناس كلها تتمنى تشوفه ولسه بتفكر راحت هبه مسكها من شعرها ونزلتها على الارض قدامها على ركبتها قدام كسها وبقى وش سناء قدام كس المعلمة هبه وهى مسكاها من شعرها وقالتلها مستنية ايه يا لبوة الحسى يا كسمك وهبه زاحت الكلوت بتاعها شوية عشان كسها يبان وبدأت سناء تلحس تلحس وهبه بتهيج وتهيج وتزيد من الشتيمة الحسى يا وسخة .. يا متناكة .. يا لبوة وفجأة هبه رفعتها من شعرها والبت مش قادرة تقف على رجلها و بصت فى وشها اللى كان غرقان من العياط وهى مسكاها من شعرها قالتلها ها ها انتى بتاعت مين ردت البت بسرعة وقالتلها بتاعتك يا معلمة بتاعتك سألتها هبه انتى ايه ؟؟
قالتلها انا المتناكة والشرموطة بتاعتك يا معلمة راحت هبه ضربتها بالقلم على وشها وتفت فى وشها وزقتها على السرير ونامت عليها كأن راجل بينيك مره مش مره مع مره والبت بتصوت تحتها وهبه مسبتش اى حاجة الا وعملتها فى البت دى بعبصه ونيك وفشخ وشتيمة وتقفيش لحد لما جابت عسلها على وش البت سناء وخلتها تلحسه غصب عنها وهبه بتضحك وتقولها انا المعلمة هبه يا بت فاهمة ولا لا – البت ردت وهى مذلولة فاهمة يا معلمة وبعد ساعتين من النيك المتواصل المعلمة هبه قالتلها قومى يا متناكة عشان تكملى مسح الشقة وتروقى الاوضة دى .انا قاعدة بره .نص ساعة وتخلصى فاهمة ؟ ردت عليها حاضر حاضر خرجت المعلمة هبه من الاوضة وحطت على جسمها روب خفيف كدا وخرجت تكمل فرجتها على التلفزيون قعدت على الكنبة ومددت رجلها على التربيزة الصغيرة اللى قدامها وسابت البت سناء فى الاوضة عشان تروقها والبت قاعده جوه مزهوله من اللى حصل ولسه العسل اللى نزل من كس المعلمة هبه على وشها وعل جسمها وبعدها بدقيقتين هبه قالت خلصتى يا بت ؟ البت ارتبكت وفاقت وخافت احسن تيجى تعمل فيها حاجة تانى قالتلها اه يا معلمة خلاص اهه وخرجت من الاوضة وهى لسه ملططط شافتها هبه وهى قاعده فى الصالة قالتلها يلا يا لبوة كملى مسح البلاط ده . ردت وقالتلها حاضر يا معلمة وكانت شايله الهدوم بتاعتها فى ايدها وبدات تلبس راحت هبه شخطت فيها وقالتلها "انا قلتلك البسى؟ ارمى الهدوم دى وامسحى" بسرعة رمت الهدوم من ايدها ووطت تمسح البلاط وهى ملط وبقت مفنسه قدام المعلمة هبه وطيزها مفتوحة على اخرها وهبه مبسوطة من المنظر دا . وفى الاخر بعد ما خلصت هبه قالتلها يلا غورى روحى ولما اعوز انيكك تانى هبعتلك يلا يلا – البت وطت عشان تلبس الكلوت والسنتيان بتاعها .هبه قالتلها لا سبيهم . وهنا البت سناء كانت هتموت قالتلها ابوس رجللك يا معلمة انا همشى كدا ازاااااااااى قالتلها البسى الجلابية بس يا كسمك انما دول سبيهم عشان تفتكرى انك قلعت لباسك للمعلمة هبة عشان تنيكك . والبت سناء لسه هتفتح بقها وتتكلم راحت هبه شخره لها شخره جامده وقالتلها جرى ايه يا مره هتلبسى الجلابية ولا اطلعك زى ما انتى كدا؟ البت راحت لبسه الجلابية بسرعة وحطت الطرحة على راسها وهى من تحت ملط ولا قميص ولا سنتيان ولا كلوت وراحت ناحية الباب عشان تمشى . هبه راحت منزلة رجلها من على التربيزة اللى قدامها وقامت وهى بالروب الخفيف جدا وتحته السنتيان والكلوت اللى كلهم سكس ومبين جمال جسمها وصدرها الحلو الكبير اللى الناس هتتهبل عليه وجت ناحية البت سناء وحسست على كسها بالراحة وقالتلها اتبسطى يا بت ؟؟؟ راحت البت وهى مذلوله ومقهورة قالت وعنيها فى الارض "مبسوطة طول ما انتى راضية عنى يا معلمة" راحت هبه فاتحه الباب وضربت البت سناء على طيزها وقالتلها "مع السلامة يا لبووووووووووووة" ...ومشيت

قصص سكس ندى وشهوتها سحاق 2013


فاستقبلته في المكتب بقبله قوية على رقبته لتجعله يشعر بالمحنة من اول النهار و خرجت مسرعة و قالت له : اليوم في شغل كتير و ورق كتير بده توقيعك حبيبي ….كمان شوي برجعلك ….
لقد شعر طارق بالمحنة بشدة عندما وضعت ندى شفتيها على زبره
.. آآآخ لو تشوفيه ما اكبره يا حبيبتي آآآآخ و بقيت ندى تفرك في زنبورها و تمرر اصبعها بين شفرات كسها و هي تغنج لـ طارق بأعلى صوتها حتى نزل ضهرها و نزل ضهره هو و هو يصرخ و يقول لها : حبيبتي بدي انيكك نيييك …بدي ياكي …
لقد كانت ليلة مميزة بالنسبة لـ ندى فقد كانت للمرة الاولى تفرك زنبورها الكبير مع وجود حبيبها على الهاتف معها يشاركها تلك المحنة ….
استيقظت ندى في صباح اليوم التالي بكل نشاط و حيوية و ارتدت أجمل ثيابها و خرجت لترى مديرها و حبيبها طارق الممحون …..

لقد شعر طارق بالمحنة بشدة عندما وضعت ندى شفتيها على رقبته وقبلته بكل محنة و لم يكن قادر على التركيز في أي شيء آخر سوى في غنج ندى في الليلة السابقة و كلامها الجنسي المثير الذي كان يشعره في المحنة كلما تذكر صوتها الممحون و هي تفرك في زنبورها و تغنج و كان يتخيلها و هي عارية أمامه و يفرك لها زنبورها بيده و في زبه الكبير…بقي طارق جالس وراء مكتبه و هو يتخيل ندى في تلك المناظر المغرية الى أن وقف زبه من شدة المحنة و لم يعد يحتمل أكثر من ذلك فنادى على ندى و طلب منها ان تدخل و تغلق الباب بالمفتاح ورائها …. فدخلت ندى مسرعة اليه لاتعرف ما الذي يريده منها لأنها كانت مشغولة حقاً في أوراق الشركة ….

فأمسكها طارق من يدها و شدها بسرعة اليه و أخذ يقبلها من شفتيها الناعمتين بكل قوة و هي تحاول ان تبعده عنها لأنها مستغربة منه بهذا الفعل المفاجئ …. و لكنه كان أقوى منها كان يقبل فيها و يضع يده على طيزها الكبيرة المغرية و يشد عليها و يضع اليد الأخرى على بزها الكبير و يشد عليه و يعض على شفتيها حتى بدأت ندى تستلم له من شدة المحنة و الاثارة و بدأت تندمج معه في القبل الفرنسية الممحونة … فوضعت يدها حول خصره و كانت تشد عليه و تغنج له بكل محنة ثم وضعت شفتيها على رقبته و اقتربت منه أكثر و بدأت تمرر لسانها على رقبته و هي تهمس له و تتنفس عليه و هي تقول له : بحبك يا عمري … بحب الممحون أنا كتيير آآآآه ….

فوقف زب طارق و انتصب بشكل كبير عندما سمع منها ذلك الهمس الممحون …. و لم يعد يحتمل أكثر فبدأ يخلع ملابسه و يرميها على الارض و أخذت ندى تخلع في ثيابها ايضاً و ترميها على الأرض حتى بقيا عاريان أمام بعضهما … فقد كان لها بزاز كبيرة و حلمات بارزة مثيرة من شدة المحنة جعلت طارق يذوب بها و أخذ يرضع لها بزازها بكل شغف و قوة و هو يضع يده في ذات الوقت على زنبورها و يفرك به للأعلى و الاسفل و يشد على كسها و هي تغنج بصوت عالي و مسموع ….. ثم أزاح طارق كل شيء كان على الطاولة و رماه على الارض دون أن ينتبه ماذا يفعل من شدة محنته و أمسك بـ ندى و رماها على الطاولة و أمسك بفخذتيها و شد عليهما و فتح لها رجليه و وقف هو بين رجليها و اقترب من كسها الذي كان متفجر من شدة المحنة ….و أخذ يلحس في كسها و يحرك في زنبورها الكبير المتوقف بلسانه بكل قوة و كانت هي تصرخ و تغنج من شدة المتعة و المحنة و تقول له : آآآآه آآآآه دخل لسانك جوا كسي حبيبي ..الحسلي ياااه كلله آآآآآه ….و كانت تشد على بزازها الكبيرة من شدة محنتها بينما طارق يمص لها في زنبورها و يلحس لها الكس الذي امتلأ بسائلها المهبلي … بقي طارق يمص لها زنبورها و يلحس لها الكس الممحون بدون رحمة و هي تصرخ من شدة المتعة و المحنة حتى نزل ظهرها بالكامل في فم طارق
ثم أزاح طارق كل شيء كان على الطاولة و رماه على الارض دون أن ينتبه ماذا يفعل من شدة محنته و أمسك بـ ندى و رماها على الطاولة و أمسك بفخذتيها و شد عليهما و فتح لها رجليه و وقف هو بين رجليها و اقترب من كسها الذي كان متفجر من شدة المحنة ….و أخذ يلحس في كسها و يحرك في زنبورها الكبير المتوقف بلسانه بكل قوة و كانت هي تصرخ و تغنج من شدة المتعة و المحنة و تقول له : آآآآه آآآآه دخل لسانك جوا كسي حبيبي ..الحسلي ياااه كلله آآآآآه ….و كانت تشد على بزازها الكبيرة من شدة محنتها بينما طارق يمص لها في زنبورها و يلحس لها الكس الذي امتلأ بسائلها المهبلي … بقي طارق يمص لها زنبورها و يلحس لها الكس الممحون بدون رحمة و هي تصرخ من شدة المتعة و المحنة حتى نزل ظهرها بالكامل في فم طارق …. ثم نزلت عن الطاولة بسرعة و قد طلبت من طارق أن يجلي على ركبتيه ثم امسكت زبه الكبير بيدها واقتربت منه و أخذت تلحسه بكل رقة في البداية حتى بدأ ينزل من رأسه السائل ثم وضعت زبه بالكامل في فمها و أخذت ترضعه بكل قوتها دون رحمة و كان طارق يغنج و يشد على شعرها من شدة محنته و شعوره بالمحنة التي لم يشعر بها حتى مع زوجته الباردة جنسياً …و بقيت ندى تمص في زب طارق بكل شهية و هي تغنج له و ترضع و تلحس له البيضات بشكل دائري حتى كان يذوب طارق من شدة المحنة بين يديها و هو يقول لها : ايوااااا هيييك ارضعي الزب بكل قوة … ايوااا هييك بحب المحنة اناااا… آآآآآآخ ما أحلاكي حبيبتييي … بموت بالممحونات انااااا آآآآآآه …..

ثم جلست ندى على الأرض و فتحت رجليها و طلبت من طارق ان يقترب منها ليمرر زبه الكبير على كسها الممحون و يبدأ يفركه لها بكل قوة …. حتى ينزل ظهرها ….و بالفعل أسرع طارق و امسك في زبه الكبير و أخذ يمرره على كس ندى الممحونة و بدأ يفرك لها زنبورها الواقف بكل محنة و يمرر رأس زبه على شفرات كسها الكبيرة و ينزل منه ذلك السائل الحار على كسها المتفجّر من شدة المحنة …و كانت هي تضع اصبعها على زنبورها و تفرك به من شدة المحنة التي كانت تشعر بها لم تكن تكتفي بالزب الكبير الذي كان يفرك لها….
وبقي يفرك طارق لها كسها في رأس زبه المنتصب و هو يقول لها ايواااا اغنجيييي حبيبتي آآآآآه … حتى نزل ظهرها بسرعة على رأس زبه و بقي يحرك زبه على فتحة مهبلها الغارق في سائله…
ثم أمسك في رجليها و وضعهما على كتفه و جلس هو بين رجليها مقترباً منها كثيراً و امسك في زبه الكبير و قال لها : بدي أنيكك حبيبتي جهزيلي الكس الحلو للفتح يلاااا …

ثم بدأ طارق ينيك في ندى و كانت لأول مرة تنتاك في حياتها … كان طارق يدخل زبه في كسها بكل هدوء و يحاول فتحها حتى نجحت العملية بعد صراخ ندى المتواصل من الألم و المحنة معاً …. و بقي يني كبها دون رحمة مع أنها كانت تشعر في بعض الألم و تقول له : آآآآه آآآه بكفي حبيبي آآآآآآي وجعتني كتير خلص بكفيييي ما بدي انتاك بكفييييييي …
لم يرحمها طارق ابداً لأنه كان يعرف بأنها ممحونة و تشعر في المتعة …. و كان يدخل زبه الكبير في كسها بسرعة و يخرجه بسرعة و هي تغنج و تصرخ و تشد على بزازها الكبيرة من شدة المتعة و تغنج بصوت عالي حتى صرخت صرخة عالية و هي تقول : آآآآآآآآآآه آآآآآه رح يجي ضهري آآآآآآآي …
فنزل ظهرها على زب طارق و لكنه لم يرحمها و نام على ظهره و اوقف زبه المنتصب بشدة و طلب منها أن تجلس فوقه و تدخل زبه في كسها و هي جالسة فوقه حتى تنتاك بطريقة مثيرة … فصعدت ندى فوق حبيبها الممحون بسرعة دون تردد مع أنها كانت تشعر في بعض الألم الناتج عن فتح كسها لكنها فتاة ممحونة لا تستطيع المقاومة و نزلت على زب طارق بكل هدووء حتى دخل زبه بأكمله في فتحة كسها التي كانت مفتوحة للتو…
و كانت طارق يرفع في جسمه للأعلى حتى يدخل زبه بأكمله في كس ندى و كان يرفع و ينزل بسرعة و هو يني كبها و هي تصرخ و تغنج و ترفع هي جسمها و تنزله على زب طارق ايضاً …. حتى نزل ظهرها مرة أخرى من شدة محنتها و قوتها ….
ثم جلست على ركبتيها على الأرض و ادارت طيزها الكبيرة المثيرة في وجه طارق و قالت له : حبيبي نيكنيييي آآآآآه آآآآآه بدي تنيكني بكل الوضعيات الي نفسي فيها …. آآآآآه … يلا حيااااتي يلاااا ….. فامسك طارق في زبه المتصلب بشدة و أدخله في كسها من الخلف و بدأ يني كبها و هي كانت تحرك طيزها بشكل مثير مغري حتى بدأ طارق يضربها على طيزها بشدة من شدة محنته و هو يني كبها و يقول لها : ايوااا هيك انتاكي حبيبتي … هاي الطيز الكبيرة بدها نييك قوي آآآآآه ما احلاه هالكس الناااار … يلااا حبيبتي آآآآه ارجعي على زبي اكتر يلاااا … آآآآه
يلا حبيبتي قرب يجي ظهري جوا كسك شددددي …. آآآآآآآآآآه ….
بقي ينيك طارق بها حتى نزل ظهره داخل كسها و نزل ظهرها هي ايضاً على رأس زبه الكبير
فقد كانا ممحونين بطريقة عجيبة ….



قصص سكس ندى وشهوتها سحاق 2013

كان هناك فتاة جميلة و ناعمة اسمها ندى …كانت ندى في اواخر العشرينات من عمرها و لكنها لم تكن متزوجة أو مرتبطة بعد … كانت ندى فتاة ممحونة للغاية و أي شيء يثير شهوتها بسهولة و قد كانت تتحسّر كلما جلست بين صديقاتها المتزوجات و هنّ يتلكمن عن أزواجهن و عن لياليهن الرومنسية و أساليب الاثارة التي يتبعنها مع ازواجهن …. كانت ندى تبقى صامتة تستمع اليهن و هي تشعر بالضيق لأنه لم يكن لديها زوج مثلهم تمارس معه طقوس الرومنسية و الحياة الزوجية … كانت كلما رجعت الى غرفتها تجلس على سريرها و هي تتحسر و كانت معتادة على ممارسة العادة السرية من شدة محنتها …. و تظل تفرك في زنبورها الكبير الممحون حتى ينزل ظهرها و هي تغنج لوحدها في غرفتها و تتخيل بأن هناك رجل تحبه و يحبها يفرك لها زنبورها ….
كانت ندى تعمل سكرتيرة في شركة خاصة و في يوم من الأيام جاء الى الشركة هذه مدير جديد كي يستلم مكان المدير الذي كانت ندى تعمل لديه .. و قد كان رجلاً وسيماً ذو شخصية قيادية رائعة …. لقد أُعجبت به ندى من النظرة الأولى … كانت تتخيله دائماً هو الشخص الذي تمارس معه الجنس و يحقق لها أحلامها اليومية التي كانت تراودها على سريرها في كل ليلة ….
لقد شعرن ندى أنها تريد هذا المدير لها لوحدها …. و وضعته في رأسها منذ اول اجتماع أقامه هذا المدير لكل العاملين في الشركة

رجعت ندى في ذلك اليوم الى البيت و هي تفكر في خطة تعمل عليها حتى توقع ذلك المدير الوسيم في شباكها كي تصبح حبيبته و يكون لها لوحدها و يشبع رغباتها العارمة ….فكان اول ما يخطر في بالها هو أن تستخدم معه اسلوب الأغراء …فهو الحل الأنسب مع أي رجل كان ….
و في اليوم التالي قررت ان ترتدي تنورة قصيرة ضيقة و قميصاً ذو لون أحمر من قماش الساتان …. كان يبرز بزازها الكبيرة بشكل مغري و مثير …و رشت من عطرها ذو الرائحة القوية الجميلة و ذهبت الى دوامها كالمعتاد …
و دخلت الى مكتب مديرها الجديد الذي كان يدعى طارق ….و رتبته له بسرعة و وضعت باقة من الورد الملون على مكتبه و عادت الى مكتبها و بقيت تنتظر قدوم مديرها طارق و يراها و هي في ذلك المظهر المغري…. حتى جاء طارق و هو مستعد ليتسلّم كافة الأعمال الموكلة اليه في الشركة …. حتى دخل الى القسم المخصص لمكتبه و مكتب سكرتيرته الجميلة الممحونة …..
و رأى تلك الجميلة التي ترتدي ذلك القميص الاحمر المغري و التنورة القصيرة و هي تبدو في غاية الاثارة فـ لفتت نظره في جمالها و فتنتها و قال لها ان تعمل له فنجان قهوة و تدخله له في المكتب …و بالفعل تركت ندى كل شيء في يدها و ذهبت مسرعة لتعد فنجان القهوة للحبيب المنتظر و ذهبت و أدخلته الى المدير و هي تمشي بخطوات مغرية و اقتربت من طارق و كانت متعمدة ان تقترب حتى يشتم رائحة عطرها السكسي …الذي اخذته من أحدى صديقاتها المتزوجات ….
و قالت له : تفضل القهوة …نوّرت الشركة و المكتب …
كان طارق يمعن النظر في وجهها الجميل و جسمها المغري الفتّان و هو يشتم رائحة عطرها السكسي الذي أخذ عقله و قال لها : انتي المنورة المكان … على فكرة انتي احلى سكرتيرة بشوفها بحياتي … تفضلي اشربي معي القهوة … أنا بحب اشرب القهوة مع الوجوه الحلوة …
فجلست ندى بدون أي تردد و وضعت رجل فوق رجل و قد تعمّدت على اظهار فخذتيها المغريتين و عندما انتهت من شرب قهوتها استأذنت من مديرها بكل غنج و دلع قاصدة اثارته بصوتها الجميل … و خرجت و هي تمشي بـ دلع …و بقي طارق في مكتبه يفكر في رائحة عطرها و شكل جسدها المغري و اغرائها الذي لم يكن بالقرب منه مثل هذا الاغراء من قبل ….

حتى بدأ طارق يقع في شباكها كما كانت تخطط و تريد … فقد أصبح طارق يتودّد لها كثيراً و يطلبها لمكتبه لـ سبب او بدون سبب …. فكان فقط يحب رؤيتها و الأستماع اليها و هي تتحدث بكل غنج و نعومة و رقة …
مع أنه كان متزوج و لديه أولاد و لكنه كان يشعر بالملل من علاقته الزوجية و كان يشعر بعدم الراحة مع زوجته التي اصبحت مملة في حياتها….
و لهذا السبب بدأ طارق ينشد نحو سكرتيرته الممحونة ندى ….و يتقرّب منها و أصبح يكلمها عبر الهاتف في ساعات متأخرة من الليل بعد أن تنام زوجته …. و كانت ندى تشعر في غاية السعادة بأن خططها بدأت تنجح مع مديرها الوسيم ….و كانت تتعامل معه على الوتر الحسّاس و كانت تنعّم صوتها أكثر في اتصالات الليل و تتعّمد الغنج بصوت رقيق و ناعم كي تشعره بالمحنة … فقد كانت تفرك في زنبورها و هي تكلمه في كل ليلة … حتى تغنج و تتحدث معه و هي مغمضة عيناها و تتخيل بأن طارق هو الذي يفرك لها زنبورها و تظل تفكر في زنبورها الكبير و كسها الممحون حتى ينزل ظهرها أكثر من مرة في الليلة الواحدة …. فهي ممحونة جداً و كانت تتمنى أن تجد الرجل الذي تحلم به كي يفتح لها كسها الممحون و يشبع رغبتها الجامحة …
…. و كانت ندى تشعر في غاية السعادة بأن خططها بدأت تنجح مع مديرها الوسيم ….و كانت تتعامل معه على الوتر الحسّاس و كانت تنعّم صوتها أكثر في اتصالات الليل و تتعّمد الغنج بصوت رقيق و ناعم كي تشعره بالمحنة … فقد كانت تفرك في زنبورها و هي تكلمه في كل ليلة … حتى تغنج و تتحدث معه و هي مغمضة عيناها و تتخيل بأن طارق هو الذي يفرك لها زنبورها و تظل تفكر في زنبورها الكبير و كسها الممحون حتى ينزل ظهرها أكثر من مرة في الليلة الواحدة …. فهي ممحونة جداً و كانت تتمنى أن تجد الرجل الذي تحلم به كي يفتح لها كسها الممحون و يشبع رغبتها الجامحة …
و بقيت مستمرة مع طارق على اتصالات الليل التي كانت من وراء زوجته التي لم تكن تعلم ماذا كان يفعل زوجها الممحون …
و كانت ندى في كل يوم تدخل الى مكتب مديرها طارق لتشرب معه قهوة الصباح و تتحدث معه عن نفسها و عنه و عن كل شيء يعجبها و تحبه و يعجبه هو و يحبه حتى عرفا عن بعضهما الكثير و أصبحا على علاقة حب … عندما اعترف طارق لـ ندى بأنه أحبها و أعجب بها من أول نظرة و من اول مرة دخل فيها الى الشركة …..
كانت ندى سعيدة جداً بهذا الاعتراف من مديرها الممحون …
و كانت كلما تكون عنده في المكتب تحاول متعمدة الاقتراب منه و هي تتمايل بطريقة مغرية كي تثيره و كان طارق يشعر بالمحنة كلما اقتربت منه ندى أكثر و يظل ينزل في ربطة عنقه و يمسح في عرقه المتسرب منه من شدة المحنة …

حتى تطورت بينهما العلاقة الى التحدث في الجنس و قد بدئا الموضوع على الهاتف و قد كان طارق ينتظر زوجته حتى تنام في كل ليلة و يذهب الى غرفة اخرى و يغلق الباب و يتكلم مع ندى في مواضيع الجنس العديدة و يتحدثان عن كل الوضعيات …. كانت ندى تتحدث معه و هي تغنج و تضع يدها على زنبورها و تبدأ تفرك به … و قالت لـ طارق في تلك اللحظة : حبيبي طارق … شو رأيك تحط ايدك على زبك الكبير و تبدا تفرك فيه متل ما أنا عم بعمل هلأأ و عم بفرك بالزنبور ….
شعر طارق في تلك اللحظة عندما سمع ندى تتحدث بهذه الطريقة الممحونة بمحنة شديدة لم يشعر بها من قبل حتى مع زوجته التي أنجب منها أطفالاً … و قد خلع بنطاله بسرعة و أخرج زبه الكبير و بدأ يفرك به و هو يتحدث مع ندى بمحنة كبيرة و هي تغنج له و تقول له : حبيبي اصابعي هلأ بين الشفرات آآآآآآآه هاد هو راس زبك الكبير صح حبيبي ؟ آآآآآآي ما اأكبره آآآآآآآه … عم بنقّط على كسي آآآآه ….
شعر طارق بمحنة شديدة و هو يستمع الى ندى الممحونة كيف تتكلم معه و بدأ يفرك في زبه الكبير بكل قوته و هو يقول لها : افركي كسك بقوة هاد زبي عليه .. آآآآه ما اأحلاه هالكس يلااا افررركييه طلعيه من مكانه .. بدي ينزل ضهرك بقوة على راس زبي الكبيير .. آآآخ لو تشوفيه ما اكبره يا حبيبتي آآآآخ و بقيت ندى تفرك في زنبورها و تمرر اصبعها بين شفرات كسها و هي تغنج لـ طارق بأعلى صوتها حتى نزل ضهرها و نزل ضهره هو و هو يصرخ و يقول لها : حبيبتي بدي انيكك نيييك …بدي ياكي …
لقد كانت ليلة مميزة بالنسبة لـ ندى فقد كانت للمرة الاولى تفرك زنبورها الكبير مع وجود حبيبها على الهاتف معها يشاركها تلك المحنة ….
استيقظت ندى في صباح اليوم التالي بكل نشاط و حيوية و ارتدت أجمل ثيابها و خرجت لترى مديرها و حبيبها طارق الممحون …..

قصص سكس 3 سحاقيات سحاق 2014 sex stories

أنا منة في احدى كليات مصر طولي حوالي 168سم جسمي ابيض جميل مش مليان بس متناسق بزازي مش كبار ولاملفتين للنظر بس متناسقسن وملفوفين وطيزي بارزة شوية وعيني لونهم عسلي ودا الي خلا شباب كتير عايزين يتقدمولي ويتعرفو عليا بس انا مكنتش بفكر في الارتباط حاليا لحد ماجه اليوم اللي غيرلي حياتي كلها وخلاني أعشق البنات والسحاق بطريقة جنونية .
في يوم وانا في الكلية مع صحباتي وهما إسراء ومنى واسراء جسمها جميل ورفيع زيي ومنى بشرتها سمرا وجسمها ملفوف ومتناسق وانا قاعدة في محاضرة والدنيا حر وبزازي عرقانين وحلماتي وقفا والواضح إن منى كانت واخدا بالها مني ومن هياجاني فقالتلي مالك يامنة قلتلها مش عارفة يامنى عندي حبوب ماليا جسمي وصدري وتعباني اوي من الحر فقالتلي مبتخديش دوا قلتلها الدوا في البيت بس انا مش قادرة فلقتها حطت ايديها بطريقة غريبة على كسي من فوق الجيبة فحسيت برعشة غريبة في جسمي كلو ومتعة بس احساس جميل جدا بس عالطول فقت من الاحساس ده لاني خفت حد ياخد بالو لاننا كنا في المحاضرة وخفت حد ياخد بالو وتبقى فضيحة فقلتلها بتعملي ايه يامنى عيب كده فحست اني زعلت منها بس بالعكس كان نفسي انها تكمل فقالتلي انا اسفة ياحبيبتي بس حبيت اعملك حاجة تريحك قلتلها خلاص مش زعلانة فقالتلي خلينا نروح الحمام بعد المحاضرة معايا مرهم هدهنلك بيه جسمك يمكن يريحك شوية وفعلا بعد دقيقتين خلصت المحاضرة وقالتلي يلا ياحبيبتي على الحمام وعينيها بتلمع وانا جسمي قايد نار من اللي عملتو فيا ورحنا الحمام لقينا فيه شوية بنات فقالتلي إدخلي انتي ولما البنات تمشي هخبطلك تفتحيلي ودخلت وبعد دقيقة لقيتها بتخبط ففتحتلها ودخلت وقفلت الباب فقالتلي يلا اقلعي هدومك عشان ادهنلك جسمك قلتلها اقلع ايه قالتلي اقلعي كلو قلتلها يامجنونة حد ياخد بالو قالتلي ماتخفيش اسراء واقفا برا فبديت اقلع الحجاب وبعدين نزلت الجيبة وانا شايفه عليها ملامح الهياج وبقت عالاخرها وحسيت انها هتغتصبني واديتها ضهري وبدات اقلع البلوزة وبعدين السنتيانة ورحت مواطية عشان اقلع الكلوت فبقت طيزي واضحة ليها واول ماقلعت الكلوت شافت خرم طيزي وكسي محلوقين فسمعت منها صفارة اعجاب خفيفة وفجأة لقيت منى راحت حاطة صباعها الوسطاني في خرم طيزي والعرق ساعدها إن صباعها كلو لبس في طيزي عالاخر فطلعت مني اه مكتومة فقلتلها بتعملي ايه يامجنونة قالتلي بدخل صباعي في طيزك وببعبصك يامتناكة اتمتعي يابت بالبعبوص فقلتلها مالك يامنى ايه الكلام ده طلعي صباعك طيزي وجعتني قالتلي بلهجة عنيفة اتمتعي بالبعبوص يالبوة وراحت مطلعى صباعها وراحت موطية وانا لسه مفلقسة وقعدت تمص خرم طيز وكسي بلسانها وتبعبصني جامد في طيزي وانا هجت عالاخر ااه اه اه يامنى براحة يابنت المتناكة طيزي ولعت بعبصيني جامد يالبوة كلي طيزي وكسي افشخيني اااه اه اه اه اممم ام اه ياكسي افشخي خرم طيزي افتحيني اركبيني عشريني يابت جامد احححح جامد انا متناكة وشرموطة اركبيني خليني مخروقا ورحت لفا وقعت عالقاعدة وفشختلها رجلي عالاخر وقلتلها ابلعي كسي واهريلي طيزي يابنت المتناكة بسرعة ياشرموطة وهيا عمالا تلحس كسي وطيزي جامد وعمالا تدخل صابعين وتلاتة واربعة في طيزي لحد ماوسعتها باقت طيزي اوسع من كباية شاي وراحت طالعة باديها على بزازي الاتنين تعصرهم وتفركهم وبقها لسه بيلحس طيزي وكسي وانا بقيت في عالم تاني كلو هياج ابن متناكة اح اح اح اه اه ه اه اه امممم افتقيني يامتناكة يالبوة اه مش قادرة عايزة اجبهم في بوقك يالبوة وهي بتقولي هتيهم ياشرموطة من كسك الجميل في بقي عايزة ادوق عسل كسك وجبتهم في بقها وعلى وشها وغرقت هدومها وهي شغالة فرك في بزازي وانا بضغط على راسها وادفس وشها جامد في كسي وهي شغالة بعبصة في خرم طيزي وعمالة تفتح كسي وتبعبصني فيه بلسانها وتمص بظري جامد وانا هايجة وفي دنيا تانية وعمالة اصوت ااه اه اه ه اح اح احح اح اف جامد ياشرموطة اه اه اه وجبت عسل كسي تاني في بقها وارتعشت رعشة جامدة نيك وهديت بعدها راحت منى حبيبتي قايمة وفضلت تبوسني في بقي جامد وتمص لساني واتعض في شفايفي وايديها شغالة فرك في كسي وخرم طيزي وبزازي وانا مستسلمة عالاخر ورحت لفا ايدي عالطيزها من ورا ورحت مدخلا ايدي وصباعي في طيزها من فوق الجيبة وشغالة بعبصة في طيزها جامد وهي تزيد من مصها للساني وشفايفي ورحت فكالها البلوزة وساعدتها في قلعها وفي ثواني راحت قالعة السنتيانة والجيبة والكلوت وشفت جسم فاجر قدامي مع ان بشرتها سمرا بس عليها جوزين بزاز ملفوفين وجامدين اوي وكسها كبير وشفايفو كبار وبيلمع من كتر شهوتها اللي نزلت بنت الشرموطة فراحت مقوماني من عالقاعدة وقالتلي يلا يالبوة ياشرموطة ريحيني زي ماريحتك وراحت قاعدة مفلقسة عالكرسي الحمام وشفت قدامي احلى طيز وخرم طيزها كبير ولونو بني كبير وشق كسها كبير وعمال ينزل عسل انا شفت المنظر ده هجت تاني على حبيبتي المتناكة قلتلها افتحي طيزك بايدك ياكسمك وفتحت عالطول رحت هاجمة عالطول على خرم طيزها وفضلت امص في طيزها وابعبصها في طيزها وهي شغالة اه اه اه امم افف كمان اشركيني وافشخيني يالبوة اح اح اف اف اه مش قادرة اقوى يامتناكة عايزة اجيبهم مش قادرة كسي مولع نار وانا شغالة مص ولحس في كسها وطيزها وعمالة ادخل صباعي في خرمها ورحت مدخله صباع تاني في خرمها فلاقيت طيزها بتبلع صوابعي بلع وهي شغالة شخر وصويت خلصي يامتناكة ياشرموطة ريحي كس امي ياشرموطة بقى فاستغليت شهوتها ورحت مدخله الخمس صوابع في طيزها لحد مابقت طيزها زي النفق وهي بقت في عالم تاني وراحت في عالم تاني ورحت فاتحة كسها بايدي الاتنين وفضلت الحس كسها وزنبورها الحلو بلساني وفجأة لقيتها بترتعش وتتهز جامد وقالتلي هنزل يامنة يامتناكة مش قادرة اه اه اه اح اح رحت حاطة كسها كلو في بقي وبلعت عسلها الحلو وغرقني وغرقت بزازي وكسي وفضلت ابعبص كسها شوية بصوابعي لغاية من غير مااقد من كتر شهوتها صباعي اتزحلق ودخل في كسها فاطلعت منها اه فقلتلها اخرسي ياكس *** هتفضحينا قالتلي فتحتيني ياشرموطة دا انا هفشخ كسك يالبوة فبصيت لقيت دم نازل من كسها على ايدي فقلتلها انا اسفة قالتلي ولايهمك ياحبيبتي انا من زمان ونفسي اتفتح على ايديك ياشرموطتي وراحت لفالي وقمت قعدت على حجرها ووشي في وشها وبزازنا لازقين في بعض وعمالين نبوس ونمص لسان بعض وفضلنا نحك اكساسنا في بعض لحد ما جيبنا مع بعض ورحت حاطة دماغي على بزاز منى حبيبتي عشان نستريح شوية وقالتلي منه حبيبتي انبسطي قلتلها اوي وانا بحبك اوي يامنى وياريت نفضل مع بعض عالطول قالتلي اوعدك نفضل مع بعض ونريح بعض عالطول وفجأة لقينا الباب بيخبط واسراء بتقلنا يلا يامتناكات ياشراميط اخر محاضرة خلص فقمنا بسرعة عشان نلبس وقمت لبسه السنتيانة والبلوزة والحجاب وهي كانت سبقتني ولبست كل هدومها وجيت البس الكلوت راحت ماسكا ايدي وقالتلي عنك ياحبيبتي وفجأة راحت دخله صباعها في كسي ومبعبصاني وفتحتني قلتلها يخرب بيتك يامتناكة فتحتيني ولقيت الدم نازل من كسي واحساس الشهوة دب فيا تاني ومردتش عليا وراحت غسلالي الدم وفضلت تبعبص في كسي جامد وترفعني بصباعها في كسي لحد ماجيت انزل فقلتلها منى يامتناكة هنزل فراحت حطى كسي كلو في بقها وشربت مايتي كلها وهديت بعدها فسمعنا اسراء بتخبط تاني وبتقلنا يلا ياشراميط فرحت لبسه عالطول وطلعنا من الحمام فلقينا اسراء بتقلنا مبروك يامدامات انا هدومي غرقت من كسي منكو يامتناكات فضحكنا احنا التلاتة فراحت اسراء مبعبصة كل واحدة فينا في طيزها فرحنا ضاحكين وبعبصناها وفضلنا نبعبص بعض احنا التلاتة ورحنا خارجين من الحمام وروحنا يلااا سلام بقى عشان منى قاعدة مابين رجليا وعماله تمص كسي


قصص سكس taylor vixen مع tifany القصة الثانية (مصورة) سحاق 2013



تكملة القصة الاولى بعد ان سافرت سامنتا مع عائلتها كنت حزينة جدا لفراقها لانها كانت تحبنى وتمارس معى الحب وكنت سعيدة بذلك وبعد فترة اصبحت اتمنى ممارسة السحاق مع اى بنت وبعد فترة وجدت بنت اسمها تيفانى تنظر الى دائما وهذا جعلنى اسالها فقالت لى انت جميلة وهذا الذى يجعلنى انظر اليك وقالت لى ان بنات الجامعة يعرفون قصتى مع سامنتا والكثير منهم يريدون ممارسة السحاق معى - وانا طبعا وبدون تردد قلت لها تحب تمارسى معايا السحاق فكان ردها بالموافقة وجاءت الشقة عندى وجلسنا على الانتريه وشويه ولقيت تيفانى تقترب منى وشدتنى وراحت نزلت مص ورضع فى شفايفى وانا هموت وقلعتنى هدومى ونيمتنى على ظهرى ودخلت لسانها فى كسى وانا بصرخ ورضعت بزازى وبصراحة تيفانى قطعتنى لحد ماجبت شهوة كسى ودى الصور taylor vixen tifany القصة الثانيةtaylor vixen tifany القصة الثانيةtaylor vixen tifany القصة الثانيةtaylor vixen tifany القصة الثانيةtaylor vixen tifany القصة الثانيةtaylor vixen tifany القصة الثانيةtaylor vixen tifany القصة الثانيةtaylor vixen tifany القصة الثانيةtaylor vixen tifany القصة الثانيةtaylor vixen tifany القصة الثانيةtaylor vixen tifany القصة الثانيةtaylor vixen tifany القصة الثانيةtaylor vixen tifany القصة الثانية taylor vixen tifany القصة الثانيةtaylor vixen tifany القصة الثانيةtaylor vixen tifany القصة الثانيةtaylor vixen tifany القصة الثانيةtaylor vixen tifany القصة الثانيةtaylor vixen tifany القصة الثانية
 
Support : © 2012 مدونة شموع.
افلام كوميدية-افلام دراما-افلام رومانسية-افلام اكشن-مشاهدة افلام اجنبي-افلام كارتون-افلام وثائقية-افلام اون لاين-افلام ممنوعة-افلام قديمة-افلام هندي-مشاهدة مسرحيات-افلام مغربية-افلام تونسية-مشاهدة افلام عربي كورة لاين نقل مباشر بث مباشر لجميع الدوريات العالمية الدوري الاسباني الدوري الايطالي الدوري الانجليزي الدوري السعودي دوري ابطال اوروبا دوري ابطال اسيا/ حقوق النشر محفوظة